söndag 27 september 2009

Fort går dagarna..

...och jag har varit dålig att blogga nu. Har har besök av mor o far sen i torsdagskväll, jätteskoj!!
De var barnvakt på fredagen så barnen slapp vara på dagis. Sen när jag och Jan kom från jobbet så for vi på badhuset och hade skoj, sen vart det fika innan vi for hem och gjorde tacos.
På lördagen var vi på stan en sväng och shoppade lite och sen vart det en stund i lekparken. Hem och käkade lunch sen så packade vi fika och for till Alirsöga och hade skönt i det härliga höstvädret.
Sen vart vi bjudna på hämt plankstek, kanongott. Sen vart det Wallanderfilm sen sov man gott. Vädret på söndagen var oxå lika härligt, vi tog en promenad till Stenö innan lunch, Agnes frågade om vi inte skulle bada. Lite kallt kanske....
Nu väntar tre dagars jobb sen så blir man ju arbetslös igen, Jäkla LAS-lag.....
Nu blir det kaffe sen en film.

1 kommentar:

Helen sa...

hej gumman.. visste inte att du skaffat en ny blogg. men nu så har jag hittat hit. klart du kan få hjälp av mig om du vill fixa lite med bloggen.. hihi... tråkigt att du jobbar sista dagarna nu.. får se vad som händer sen.. vet en grej.. fast det är långt fram.. det är att Lillemor på lillberget tänker gå i pension till våren.. typ sista april.. hon vet inte riktigt men ungefär då.. det är ju heltid.. kanske nåt för dig sen.. nu ska jag duscha barnen å hoppas att du kommer hit å pyser lite med mig ikväll.. kram kram