måndag 21 september 2009

Måndag igen

Söndagen var vi hemma hela dagen. Jan kände sig inge kry, han hade ont i huvudet, illamående och stinn i magen. Jag och barnen gick ut på förmiddagen och då klippte jag gräset. När jag var klar så fick jag se att tanklocket var borta, jösses vad jag letade efter det men tillslut hittade jag det. In och fixade lunch och gjorde en ostkaka tog reda på lite tvätt . Sen så klippte jag Oscar och Agnes, Oscar vart jättebra medan Agnes hade lite svårt att sitta still så det vart lite snett men men det växer väl ut :-( Sen byggde jag och Agnes pussel och såg på hockey på tv medan Jan och Oscar spelade tv-spel. Sen vart det till och slöa hela kvällen. Och inte orkade vi se Wallander varken lördag eller söndagkväll, får se när man råkar vara pigg för en filmkväll.
Nu strax ska vi åka till dagis och jag till jobbet, Jan blir hemma idag men han känner sig bättre idag men ska var hemma och vila. Hinner nog med en koppkaffe innan vi far, måste bara komma ihåg att köpa kaffe idag det är helt slut....

Inga kommentarer: