torsdag 17 september 2009

Slöman e vad man e

Usch vad trött jag varit de senaste dagarna har inte blivit mycket nytta gjort här hemma. Fast det finns säkert kvar till senare. Har fixat insyns skydd till lekrummet i alla fall.
Imorgon bitti behöver jag bara tänka på mig själv det ska bli så skönt så. Jan hade så lite jobb att han tog ledigt så barnen får en extra lång helg, kan vara skönt för dem. De är nog mycket på dagis ändå så en extra dag ledigt mår de nog bara bra av. Fast de älskar ju oxå att vara på dagis :-)
När jag kommer hem så blir det nog en tripp till badhuset och sen hem för fredagsmys med tacos. Vad som händer resten av helgen vet jag inte beror lite på vad det blir för väder. Skulle behöva på ikea och köpa lampfötter och hitta några lampor till vardagsrummet. Eller så blir det städning utomhus, den som lever får se. Nu ska jag titta på Lyxfällan sen blir det nog sängen. Bye bye.

Inga kommentarer: