lördag 10 oktober 2009

Brrrr -4,9..

... visade termometer vid kvart i sju när jag och Agnes klev upp, dröjer nog inte länge innan första snön kommer. Men det verkar bli en jättefin dag så det blir nog till att städa i trädgården, studsmattan åkte in igår.
Igår så bakade jag och barnen bullar oxå så nu har vi börjat bakat till kalasen som väntar. Smakade mums med nybkade bullar!!
I Torsdag var jag och barnen på badhuset med Helen och barnen och hade jätteskoj, måste vi göra fler gånger. Riktiga badgalna barn kan jag säga.
Nu kom Oscar upp oxå så nu ska jag fixa frukost åt han.

1 kommentar:

Helen sa...

god morgon.. jag fick lite sovmorgon jag.. så du är det faktiskt 0,5 plus ute.. hihi..
vi ska till bibblan idag sen blir det väl lekparken..
Inatt kom Leo till oss vid 1 tiden.. kl halv 4 vaknade jag iskall på magen.. då hade Leo kissat massor i vår säng.. vi har inget skydd i den.. suck.. nu kanske vi måste köpa ny resårmadrass.. å dom är ju billig eller hur.. suck igen.
ha en underbar dag i solen.
kram