söndag 11 oktober 2009

Skulle behöva längre helger.

Helgerna skulle behöva vara längre så man får nått gjort. Fast vi har varit effektiva tycker jag, igår vart det storstädning i trädgården och växthuset. Så nu väntar man bara på snön.
Vart en sväng på E-Center och sen tittade vi ju på fotboll, Sverige-Danmark, och det gick ju inte så himla bra......
Idag fick jag sovmorgon till nio, så skönt, men det visade sig att Jan och barnen sovit till åtta.
Sen åkte Oscar och Jan på skridsko skola, jag och Agnes skulle vara hemma och ta det lungt. Men jag rev ur min garderob och fick ihop en säck som ska väck. Sen kom Skridskoåkarna hem redan vid elva för det var någon match så de fick sluta tidigare. Oscar hade varit jätteduktig på att åka.
Sen började vi slipa uppe på övervåningen så vi kan måla lister och trapp.
På eftermiddagen tog jag reda på en massa tvätt sen vart det ett bad för mig och Agnes. Sen natta jag Agnes och nu e det slötime framför tven. Imorgon väntar dagis för barnen och jag ska väl söka jobb.....

1 kommentar:

Helen sa...

hej hopp.. va duktig ni har varit i helgen å donat.. inte jag.. du vi måste sätta igång med våra promenader. jag är ju fortfarande förkyld men ut å gå är jag nog i form för.. imorrn börjar jag igen.. måste för nu är det kris..
ville du ha lite hjälp med bloggen åsså.. bara hojta.. kram kram