tisdag 6 oktober 2009

Ops nästan en veck sen sist..

man har väl inte tid när man är arbetslös....
Var på arbetsförmedlingen i Torsdag och skrev in mig ska dit näst vecka och träffa min handledare.
fick ett papper på ett jobb i Sundsvall.. bara femton mil enkel resa:-) Jättekul.
På fredagen var Jan ledig så det vart ett besök på badhuset på förmiddagen sen handling på E-Center vi väntade ju besök från Köping. De kom vid halv nio och då hade Agnes redan somnat, vart en tidig kväller för resten oxå. På lördagen var det inge vidare väder så vi tog en tripp till badhuset och hade skoj. På kvällen hade vi Gutiar Hero turnering till klockn halv tre, sen vaknade Agnes klockn sex.... Kan säga att man inte var så pigg då. På söndagen var vi på Dollar och på Barnens Hus sen for de hem på eftermiddagen. Då vart det bara slappa framför tven för oss.
På måndagen var barnen på dagis och jag och hundarna var ute på promenad i skogen. Lika på Tisdagen fast först var jag på E-Center och handlade hade helt slut på blöjor till Agnes.
När de kom från dagis spelade Oscar tv-spel och jag lekte med Agnesi hennes kök. Sen var det dax att göra middag, vart spaghettisoppa som Oscar kallade den. Sen var det ju dax för familjegympan som barne tycker är kanon skoj. Gå bra för Agnes oxå, hon gillar bäst Jenka Rock, tror hon sjöng på den tills hon somnade. Ute e det riktigt skitväder som Oscar skulle ha sagt, storm och spöregn. Hoppas det blir bättre imorgon för då e barnen hemma från dagis. Få se vd vi ska hitta på. Nu sk jag borsta tänderna sen blir det till att sova, väckarklockan Agnes kommer väl vid sex....

1 kommentar:

Helen sa...

skickar en kram i solvädret... hihi..
glad att du finns vännen..