måndag 12 oktober 2009

Gråväder

Usch vilken grå dag det har varit idag, +3 och regn från och till hela dagen. Vaknade av Agnes vid kvart i sju, gick in och letade reda på nappen och la mig bredvid henne. Vi klev upp vid kvart över sju och gick ner och fixade frukost.
Oscar fick vi väcka strax före åtta, han e riktigt trög väckt.
Skjutsade de till dagis vid nio åkte hem och diskade och drack kaffe. Var sen ut med hundarna men det vart en kort sväng det regnade så.
Efter lunch så åkte jag till E-Center för att leta allvädersstövlar åt Agnes, det vart den här med en skoter på, så storebror vart så avundsjuk för inte han fick några.


Sen var jag på ÖoB och köpte penslar och färg. Sen hann jag med en sväng på Barnenshus för att kolla om jag kunde komma på några presenter till Oscar, köpte ett par fleecfodradevantar till Agnes.
Sen fullfart till dagis för hämtning, Agnes stod i fönstret och väntade på att jag skulle komma.
Hon hade sjungit Larz Krizters för fröknarna....
Hemma vart det mys och eld i kaminen och middag. Sen vart det lite målande på övervåningen.
Imorgon väntar ett besök på Arbetsförmedlingen, få se vad det ger. Har ingen aning vad jag vill göra, känns som att jag inte vill jobba i nått kök mer iallafall. Hoppas de har nått bra att komma med. Nu ska jag kolla vädret sen sova.
Natti natti.

Inga kommentarer: