torsdag 22 oktober 2009

Jaha ja..

vad dålig jag är att skriva då, jag som e arbetslös och borde ha all tid i världen. Men men den som väntar på nå gott..... Undra vad som hänt sen sist då, Agnes har haft feber, jag har inte haft nån röst känns bättre nu. Jan har fyllt år. Jag har varit på Af.
Ikväll var vi på ett besök i Sandarnes trollskog , jätteskoj tyckte Oscar Agnes var lite skeptisk var ganska så trött oxå. Men det var jätte mysigt att gå efter en stig endast upplyst av marchaller och så dök det upp lite troll längst vägen sen kom vi fram till lägerelden där häxan läste en saga. Sen hade vi fika med oss och det smakade så bra. Väl hemma så hade vi två trötta barn, Agnes somnade innan jag hann släcka lampan.
Nu tittar jag på Lyxfällan och jag undrar hur vissa människor e funtade, att man inte märker att man går back 30000 per månad och änså fortsätter att åka på semestrar och tokshoppar... Jaja.
Skulle behöva packa för imorgon drar vi till Dalarna i helgen, men det fixar jag imorgon.
Nästa vecka ska jag gå nån kurs på AF, vet inte riktigt vad det va men typ att man ska få inblick i andra jobb. Hoppas det blir bra, sen ska jag på studiebesök på en CNC utbildning, kanske ska prova på den. Nej nu ska jag läsa tidningarna och kolla om Leksand gjort nått nytt smart kap av nån avdankad pro:are!!!
Go natt

Inga kommentarer: